Πέμπτη, 27 Απριλίου 2006

Στη φίλη μου Κ. και στην κορούλα της Μ.

Απεγνωσμένη συμπαράσταση...

Καλού κακού
θα κρατώ στο χέρι
τριαντάφυλλα ανθισμένα,
γιατί δεν θέλω να ξεχάσω
πως είμαστε πεταλούδες θνητές
από σκόνη καμωμένες

κι όταν θα σε βλέπω να κλαις,
με το μάγουλο θα ξεριζώνω τα αγκάθια
να σου προσφέρω στη ψυχή ροδόσταμο
με αγάπης αίμα

κι όταν σε βλέπω να γελάς
με ροδοπέταλα θα ραίνω την πνοή σου
κι ας είναι η χαρά μας ψέμα!


Με απέραντη αγάπη

Παράγραφος


[Στη φίλη μου Κ. και στην κορούλα της Μ. που αύριο το πρωί μπαίνει στο χειρουργείο για τρίτη φορά - καρκίνος στον εγκέφαλο.]

45 σχόλια:

Disposition21 είπε...

Παράγραφος, σήμερα διάβασα για πρώτη φορά το blog σου, με δάκρυα στα μάτια...είναι συγκλονιστικό. Τόσο ανθρώπινο... Σ'ευχαριστώ! Εύχομαι με όλη μου την ψυχή να είναι επιτυχής η επέμβαση του μικρού κοριτσιού.

Γιάννης

mickey είπε...

Καλησπέρα. Έχω κι εγώ έναν φίλο (έχουμε χαθεί τελευταία, αλλά μαθαίνω νέα του), που είχε μπει στο χειρουργείο τρεις φορές για τον ίδιο λόγο (καρκίνος στον εγκέφαλο). Αρκετές φορές του έπεσαν όλα τα μαλλιά από τις χημειοθεραπείες. Τώρα είναι γύρω στα 30 και όλη αυτή η περιπέτεια του κόστισε ιδιαίτερα (κι όχι μόνο σε χρήμα). Πάντως, πρέπει να τη γλίτωσε οριστικά μάλλον.

Εύχομαι ολόψυχα το ίδιο και για την κόρη της φίλης σου!

Stavros Katsaris είπε...

Όλες μου οι ευχές να συνοδεύουν τη φίλη σου και το αγγελούδι της!
Θα είμαστε όλοι εκεί!
Περιμένουμε νεα τους!

Με όλη μου την αγάπη!

MåvяiÐåliå είπε...

Eύχομαι κι εγώ να πάνε όλα καλά.

apousia είπε...

''Κι απ'τη δροσιά που σάλεψε στη φτέρη
πήρα κι εγώ το δάκρυ μιας ροδιάς
για να μπορώ σε τούτο το δεφτέρι
καημούς να συλλαβίζω της καρδιάς
με του παραμυθιου΄το πρώτο αστέρι.
.....
Κι άμα θα δεις κρυφά στο μέτωπό σου
να λάμπει μ'απαλή μαρμαρυγή
τ'αλλοτινό πεφτάστερο σηκώσου
να ζωντανέψεις πάλι μια πηγή
που καρτερεί στο βράχο το δικό σου.
....
Αλλάζουν οι καιροί περνάν τα χρόνια
του κόσμου το ποτάμι είναι θολό
μα εγώ θα βγω στου ονείρου τα μπαλκόνια
για να σε δω ΣΚΥΜΜΕΝΗ στον πηλό
καράβια να κεντάς και χελιδόνια!''

Από τον Νίκο Γκάτσο,με την αγάπη και τις ευχές μου,στην Κ. και στην Μ.

Είμαι σίγουρη,όλα θα πάνε καλά!
Θα κεντάει καράβια και χελιδόνια,θα δεις....

Memento aka a moment in life είπε...

να γινει καλα η μικρουλα της Κ.

(κατι τετοιες ειδησεις κανουν τον ανθρωπο να αναρωτιεται αν οντως υπαρχει Θεος... Χλωμοοοοο!)

Ολες τις ευχες για περαστικα και κουραγιο!

aphrodite είπε...

Τι να πω, τα λόγια είναι τόσο φτωχά, τόσο μικρά σε τέτοιες στιγμές... Εύχομαι ολόψυχα το μικρουλάκι να τα καταφέρει πάλι, έχω εμπιστοσύνη στους γιατρούς - κανείς που αναλαμβάνει τέτοιες επεμβάσεις δεν είναι τυχαίος...

Πες μας πώς πήγε - και την αγάπη μας και τις προσευχές μας στη φίλη σου... (Τι δράμα και τούτο! Πώς τη χωράει το πετσί της αυτή τη δόλια μάνα?.... Πώς θα ξημερώσει?....)

Ανώνυμος είπε...

@apousia,

comment στο προηγούμενο post της φίλης μας, και σχόλιο στου ΝΔ περί Αντι//ισμού, από τα τελευταία.

Psipsinel είπε...

tis thermoteres mou euxes ke proseuxes gia tin mikri na pane ola kala.
xxxxx

heinz είπε...

Απ' την καρδιά μου τις καλύτερες ευχές στην Μ.

andy dufresne είπε...

Eυχές απ' τα βάθη της καρδιάς μου.

Περιμένουμε νέα με αγωνία.

Την αγάπη μας σε όλη την οικογένεια.

paragrafos είπε...

Το πρωί στην Αμερική είναι μεσημέρι εδώ. Η επέμβαση θα γίνει περίπου στις 2.00 μμ ώρα Ελλάδος. Οι γιατροί είναι αισιόδοξοι. Θα αφαιρέσουν, λένε, κομμάτι που δεν επηρεάζει τις βασικές λειτουργίες του εγκεφάλου. Εγώ τρέμω και μόνο με τη σκέψη ότι θα ανοίξουν παλι το κεφαλάκι του παιδιού...

Χτες μίλησα με την Κατρίν που έκλαιγε απαρηγόρητα. Θυμήθηκα κι εγώ τα δικά μου, παρέλυσα και δεν ήξερα τι να της πω... Στο τέλος μου είπε εκείνη οτι Θεός είναι μεγάλος! (Είναι καθολική).

Εκείνο που με εντυπωσιάζει στην Κατρίν είναι η βαθιά (αλλά διακριτική) πίστη στο Θεό! Όλες τις ελπίδες της τις έχει εναποθέσει εκεί. Από εκεί παίρνει κουράγιο και δίνει στον άντρα της, ακόμα και σε μας!

...

Χτες όλη νύχτα δεν έκλεισα μάτι. Τώρα στην Νέα Υόρκη είναι μεσάνυχτα και κάτι. Να κοιμάται; Σιγά μην κοιμάται... Ποια μάνα κοιμάται τέτοια ώρα; Μάλλον θα προσεύχεται... Ας της στείλω ένα ιμέλ καλύτερα...

Είναι κρίμα που δεν μπορώ να είμαι δίπλα της, όπως ήταν εκείνη δίπλα μου στο Ροτσεστερ. Τι βοήθεια να της προσφέρω με το τηλέφωνο και τα ιμέιλ;

Αχ, κάτι τέτοιες ώρες, σκέφτομαι, θα ήταν προτιμότερο για μια μάνα να μην είχε γεννηθεί ποτέ!


Με συντριβή

Παράγραφος

Πατουσίτσα είπε...

Παραγραφούλα μου Καλημέρα. Μια προσευχή γραμμένη μέσα στις καρδιές όλων μας για την μικρούλα θα ταξιδέψει απο εδώ μέχρι την Αμερική..Ένα αγγελάκι σαν κι εκείνην στο προσκέφαλό της θα την φυλάει. Να πάνε όλα καλά..
Περιμένω νέα και εγώ μαζί με όλους τους άλλους.
Σε φιλώ πολύ και σε σκέφτομαι.

Titika είπε...

Πόσο σκληρή μπορεί να είναι η ζωή! Για δες όμως κάτι μαγικό... Ενώ υπάρχει τόσος πόνος, υπάρχει και τόση αγάπη.

Στέλνω κι εγώ λίγη από τη δική μου και εύχομαι το παιδάκι της φίλης σου να γίνει εντελώς καλά, να μην ξαναχρειαστεί ποτέ να μπει σε χειρουργείο και να αρχίσει να ζει μια φυσιολογική ζωούλα.

maika είπε...

..βάστα γερά πιτσιρικάκι..
μάνα κουράγιο..
Καλημέρα!

Artanis είπε...

Πάλι τα λόγια φαίνονται λίγα...
Καλό τους κουράγιο. Να βγει γερό και δυνατό το κορίτσι από το χειρουργείο.
Η αγάπη όσων έγραψαν και θα γράψουν εδώ έχει μιλήσει και για μένα.

Καλημέρα, paragrafos μου.

heinz είπε...

Δεν περίμενα ποτέ να δακρύσω από ένα post.

Κι όμως τόπαθα κι αυτό, με την αναφορά σας στη Μπάρμπι, στο Blog του ΝΔ.

Νάστε καλά.

mary είπε...

μια προσευχή ακόμη για την μικρούλα Μ και τους δικούς της

από ψυχής

Dormammu είπε...

Μετά από αυτά που διάβασα, δεν έχω διάθεση να γράψω.

Τις θερμότερες ευχές μου για να πάνε όλα καλά....

Black Swan είπε...

Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.
Απλά παρακολουθώ πάντα στην ζωή μου αυτή τη διαλεκτική θλίψης-χαράς, που είναι το αντίθετο της αλλοτρίωσης.
Όπως και να το κάνουμε σε αυτή η διαλεκτική σε εισάγει η συμμετοχή στη λύπη, που τελικά είναι η ίδια η μήτρα της σύλληψης του πραγματικού.
Επειδή το πραγματικό δεν μπορεί ποτέ να είναι στάσιμο.
Αν δεν βιώνω τη συντριβή σε όλες τις βαθμίδες της, ο κόσμος γίνεται ψεύτικος.
Και ο (δυτικός) κόσμος δεν βιώνει πια καμία συντριβή.


Όταν όμως η λύπη μπλοκάρεται απ' το φόβο, το ανθρώπινο υποκείμενο περνάει στην κατάσταση που η ψυχανάλυση ορίζει ως «κατάθλιψη», βραχυκύκλωμα της εμπειρίας του πραγματικού, πάγωμα των συγκινήσεων, βύθιση σ' έναν κόσμο που έχει γίνει ορυκτός.

Λυπάμαι πραγματικά για αυτό το παιδί και εύχομαι το καλύτερο.

Finteias είπε...

Τις ευχές μου για την καλύτερη έκβαση της επέμβασης.

Εύχομαι "καλό χέρι" στους χειρουργούς και σύντομα η Μ. να είναι καλά με την μητέρα της.

heinz είπε...

paragrafos said...

"ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ :
------------------------

ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ!"

Δόξα τω Θεώ!!!!

paragrafos είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ
----------------

Πέρασα πρώτα από του ΝΔ και είπα ότι όλα πήγαν καλα!

------------

Πριν λίγο μίλησα με την Κατρίν για την συμπαράστασή σας και κατασυγκινήθηκε.

Σας ευγνωμονώ κι εγώ με την ευχή και ελπίδα να μην έχουμε άλλη μετάσταση στο μέλλον.


Με συγκίνηση και χαρά

Παράγραφος

Πατουσίτσα είπε...

Αυτό ήταν δωράκι για καλό τριήμερο.
Να'ναι πάντα καλά. Και εσύ γλυκιά μου, και η κορούλα σου και τα παιδιά όλου του κόσμου.
Σε φιλώ πολύ πολύ και σου εύχομαι καλό και ήρεμο τριήμερο.

paragrafos είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ "ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ"

ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ

Να φτιάξω όμως έναν καφέ πρώτα γιατι τα μάτια μου κλείνουν απο την χτεσινή αϋπνία και αγωνία.

Με ανείπωτη χαρά

Παράγραφος

mickey είπε...

ΘΑΥΜΑΣΙΑ :)))

Εύχομαι να μην ξαναμπεί ποτέ ξανά στο χειρουργείο!

andy dufresne είπε...

Με την 1η σου (και της μαμάς) ευκαιρία, θέλουμε λεπτομέρειες.

Τα καλά νεά να τα αναλύουμε και να τα συζητάμε και να περιττολογούμε και να γινόμαστε πάλι παιδιά.

Τί χαρά! Τί χαρά!

paragrafos είπε...

andy dufresne said...
Με την 1η σου (και της μαμάς) ευκαιρία, θέλουμε λεπτομέρειες.

Τα καλά νεά να τα αναλύουμε και να τα συζητάμε και να περιττολογούμε και να γινόμαστε πάλι παιδιά.

Τί χαρά! Τί χαρά!
---------------------------

Να σας πω την αλήθεια κύριε Άντη, είχα ενοχές που σας έβαλα (όλους) σε αυτήν την ψυχική περιπέτεια και στεναχώρια. Αλλά την κρατούσα τόσες βδομάδες μέσα μου και πνιγόμουνα. Στο τέλος δεν άντεξα...


Με αγάπη

Παράγραφος

(Αν θέλετε συνέχεια, φυισικά και θα επανέλθω!)

maika είπε...

Σιδερένιο λοιπόν το μικράκι!!
Σιδερένιο!!

apousia είπε...

Δόξα τω Θεώ!
Καλή και γρήγορη ανάρρωση!
Ο χρόνος θα αμβλύνει όλες τις πληγές...
Την αγάπη μου!

Memento aka a moment in life είπε...

Υπαρχει θεος, και ειναι ο θεος της επιστημης! Πρεπει να παψουμε να κανουμε σταυρους και μετανοιες στους δικους μας θεους και να βοηθησουμε και μεις με τον τροπο μας για την εξελιξη των επιστημων! Και αμα εχει κοτσια η εκκλησια ας δινει ενα μεγαλο ποσοστο απο τα χρηματα της σε νοσοκομια, ερευνητικα κεντρα κτλ...! Αμαν πια!


Μπραβο στη μικρουλα που ειναι πολυ πολυ δυνατη!

συγνωμη αν προσεβαλα κανεναν...

aphrodite είπε...

"dear(est) all,

Σήμερα που το συζητούσα όλη μέρα με φίλους/φίλες το παιδάκι αυτό, κάθε ένας, μα ΚΑΘΕ ένας, είχε να μου πει μια παρόμοια ιστορία...

Τι γίνεται ρε παιδιά? Καρκίνο πάθαιναν οι μεγάλοι, τα παιδιά άνοιγαν τα κεφάλια τους ή έσπαζαν χέρια-πόδια, όχι καρκίνους...

Τι τους κάνουμε Θεούλη μου, πού τα φέρνουμε... Δανειζόμαστε τον κόσμο από αυτά, δεν τον κληρονομούμε από τους γονείς μας, που λέει και ο ποιητής... Τι τους κάνουμε...

Συγχαρητήρια στη μικρούλα, στην οικογένειά της και στους γιατρούς της - κι εύχομαι το επόμενό της χειρουργείο να είναι κατ'ευθείαν το μαιευτήριο, όταν θα γίνεται κι εκείνη μαμά!

Πολλή αγάπη στη φίλη σου, έτσι?

(παώ ν'αφουγκραστώ λίγο τα παιδιά μου που κοιμούνται, να ηρεμήσω γιατί φοβάμαι....)

Αφροδίτη


ΥΓ- απουσία, σχόλια στο περασμένο της παραγράφου, 50-κάτι, δύο μάλιστα. Και στον ΝΔ-επίλογο (αντι//ισμός) περί του κακόβουλου σχολίου του χιόνιαμ.

Orestis Eniote είπε...

Είχα καιρό να μπω στα blogs και τώρα βρήκα ευκαιρία! Κατεβαίνοντας στη σελίδα σιγά σιγά ήθελα κι εγώ να γράψω τις ευχές μου για να πάνε όλα καλά! Χάρηκα που στο μεταξύ όλα είναι εντάξει!
Υγεία, υγεία, υγεία!!!!

MåvяiÐåliå είπε...

Φυσικά και θέλουμε συνέχεια.
Το είχα το κοριτσάκι και τη μαμά του στο μυαλό μου συνέχεια και ήλπιζα η ενέργεια μας να το κάνει αυτό το υπερατλαντικό ταξίδι.

Ανώνυμος είπε...

Δοξα τω Θεω με τονα χερι και Βοηθα Παναγια μου με το αλλο να τελειωσε οριστικα η περιπετεια τους.
Ειμαι ενα χερι στον ωμο τους, μια σιωπιλη αγγαλια, ενα βλεμα γεματο χαρα και ελπιδα.
Ποσο τους νοιωθω,τα περασα 2 ιδιες
επεμβασεις η γυναικα μου 35 χρονων και μονο η ελπιδα στον Θεο κρατουσε το κεφαλι ψηλα.

Με χαρα πιστη και ελπιδα

Σταυρος

paragrafos είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2η
--------------------

Όλα εξελίσσονται ομαλά. Η Κατρίν είναι ενθουσιασμένη όπως και οι γιατροί.

Το πρόβλημα είναι ότι το παιδί καλού καλού πρέπει, σε λίγο καιρό, να υποβληθεί προληπτικά σε ακτινοθεραπεία. Όμως οι ακτινοβολία είναι επικίνδυνη για τα μικρά παιδιά. Αυτός είναι και ο λόγος που έγινε η τρίτη επέμβαση και δεν θέλουν να γίνει τέταρτη...

Ακούστηκε ότι υπάρχει κάπου στις ΗΠΑ ένα πρότυπο ερευνητικό κέντρο που πραγματοποιεί πειραματική ακτινοθεπραπεία, ειδική για παιδικούς κακοήθεις καρκίνους ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ!

Η θέση μου είναι λεπτή. Σας λέω ό,τι ακούω. (Η διακριτικότητα είναι τροφή για τη φιλία) Οποιος όμως, εχει δικούς τους λόγους για να θέλει να μάθει λεπτομέρειες (για το ερευνητικό αυτό κέντρο) τότε ναι, μπορώ να παρω το θάρρος να ρωτήσω διευκρινίσεις και διευθύνσεις. Γι΄ αυτό, το ξαναλέω, αν κάποιοι έχουν λόγους, ας μου στείλουν ιμέιλ και αμέσως θα τους μεταφέρω όσες διαθέσιμες πληροφορίες μπορώ να αποκτήσω.

Με ευγνωμοσύνη για τη συμπαράσταση

Παράγραφος

lemon είπε...

Η θέση μου είναι λεπτή. Σας λέω ό,τι ακούω. (Η διακριτικότητα είναι τροφή για τη φιλία)

Δεν έχω γνωρίσει άλλο άνθρωπο, τόσο ευγενή και διακριτικό καλή μου...

Δεν μας στεναχωρείς, γράφε, εμείς προσπαθούμε, διαβάζοντας τις ιστορίες και τους τρόπους σου, να ξαναγίνουμε Ανθρωποι.

Ανώνυμος είπε...

Σου εστειλα ιμεηλ αλλα επειδη δεν τα παω καλα με την τεχνολογια ενημερωσε με οτι το ελαβες.
Συγνωμη για την ενοχληση.

Σταυρος

paragrafos είπε...

Anonymous said...
Σου εστειλα ιμεηλ αλλα επειδη δεν τα παω καλα με την τεχνολογια ενημερωσε με οτι το ελαβες.
Συγνωμη για την ενοχληση.

Σταυρος
---------------------------

Δυστυχώς, κύριε Σταύρο, δεν έχω λάβει κανένα ιμέιλ!!!

Δοκιμάστε ξανά! Αναμένω!


Με αγάπη

Παράγραφος

paragrafos είπε...

lemon said...
Η θέση μου είναι λεπτή. Σας λέω ό,τι ακούω. (Η διακριτικότητα είναι τροφή για τη φιλία)

Δεν έχω γνωρίσει άλλο άνθρωπο, τόσο ευγενή και διακριτικό καλή μου...

Δεν μας στεναχωρείς, γράφε, εμείς προσπαθούμε, διαβάζοντας τις ιστορίες και τους τρόπους σου, να ξαναγίνουμε Ανθρωποι.
------------------------

Εσύ να ξαναγίνεις Ανθρωπος, από εμένα που έχω ακόμα στην καρδιά μου μίσος για τον πατέρα μου; Όχι, καλή μου. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος να είναι καλός και νά ΄χει μέσα του μίσος για κείνον που τον γέννησε.

Ξέρω όμως ότι είσαι γενναιόδωρη και θέλεις να μου δώσεις δύναμη να αντεπεξέλθω στα δύσκολα...

Σ΄ αγαπώ πολύ (κι ας με... συγκινείς περισσότερο)

η φίλη σου Παράγραφος

Ανώνυμος είπε...

το ξαναστειλα αν δεν το λαβεις και παλι θα το καταχωρησω στα σχολια.
Να εισαι καλα.

Σταυρος

paragrafos είπε...

Anonymous said...
το ξαναστειλα αν δεν το λαβεις και παλι θα το καταχωρησω στα σχολια.
Να εισαι καλα.

Σταυρος
------------------------------

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Το έλαβα τελικά! Και ήθελα την άδειά σας να το βάλω στα σχόλια, έτσι ακριβώς όπως το στείλατε, μαζί με την "άπιστη" αγάπη του πατέρα

Ευνώμων

ΠΑράγραφος

Ανώνυμος είπε...

Φυσικα και μπορεις, εγω θα δω το προγραμμα του καναλιου γιατι βαζει πολλες φορες επαναληψεις και θα σε ενημερωσω αν το ξαναπαιξει.

Σταυρος

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητη paragrafos μονο μια διορθωση. Εκει που γραφω φλοιωμα γραψε γλοιωμα. Ο δαιμων της βιασυνης.

Με αγαπη
Σταυρος

paragrafos είπε...

Ευχαριστώ τον Σταύρο και την Άννα που δέχθηκαν να μεταφέρω εδώ το ιμέιλ που μου έστειλαν όπως και το διοθρωτικό ιμέιλ. Αμφότερα τα παρουσιάζω αυτούσια:
-----------------------------



Αγαπητη paragrafos

σου ξαναστελνω το ιμεηλ διορθωμενο στην λεξη "φλοιωμα" το σωστο ειναι
γλοιωμα καθως και το εδαφιο απο το Μαρκον Θ στιχ 23-24 ολοκληρωμενο για να
ειμαστε σωστοι.
Συγνωμη για την κουραση που σου εβαλα, εχεις και τον αγωνα σου.





Αγαπητή paragrafos

Καλή σου μέρα, Χριστός Ανέστη
Δεν ξέρω αν έχεις ΝΟΒΑ αλλά στο κανάλι ντισκαβερυ είδα πριν καιρό ένα
ντοκιμαντέρ που το θέμα του έχει σχέση με την περίπτωση των νεοπλασιών
εγκεφάλου.
Τίτλος του "σκορπιός". Καμία σχέση με τη περίπτωση του κομπογιαννίτη από την
Κούβα.
Έδειχνε την εξέλιξη ενός νέου φαρμάκου στην Αμερική για καταπολέμηση
νεοπλασιών εγκεφάλου και συγκεκριμένα την πρώτη εφαρμογή σε άνθρωπο.
Η περίπτωση αφορούσε έναν νεαρό που έπασχε από γλοίωμα εγκεφάλου σε περιοχή
μη χειρουργήσιμη. Το φάρμακο ονομαζόταν chlorotoxine, έχει την ιδιότητα να
επιδρά επιλεκτικά μόνο στα καρκινικά κύτταρα και η εφαρμογή του γινόταν απ
ευθείας στην περιοχή του εγκεφάλου επάνω στην νεοπλασία. Η περίπτωση που
έδειξε είχε ενθαρρυντικά αποτελέσματα και η πρόθεση της ερευνητικής ομάδας
ήταν η παρασκευη χαπιού ώστε να γίνει απλούστερη η δράση του φαρμάκου χωρίς
την παρακέντηση της εφαρμογής. Αφού η φίλη σου είναι στην Αμερική αν θέλει
ας ρωτήσει τι εξέλιξη είχε η περίπτωση αυτή.
Να είσαι καλά και εσύ και η οικογένεια σου και εύχομαι το καλύτερο για την
μικρούλα.

Και είπε ο Χριστός "αν δύνασαι να πιστέψεις, πάντα είναι δυνατά εις τον πιστευοντα", και ο πατέρας του παιδιού είπε "πιστεύω Κύριε, βοήθει εις την απιστία μου".

Ο Θεός μαζί μας με εκτίμηση και αγάπη

Σταύρος και Άννα