Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010

1η Ιουνίου 2010 - Γράμμα από την Αμερική

Κώστα μου, καλημέρα!
 
Ελπίζω να κοιμήθηκες καλά. Να κοιμάσαι, καλέ μου, ξεκουράζεσαι όσο πιο πολύ μπορείς! Ίσως τώρα που λείπουμε εμείς, να περιοριστεί κάπως το άγχος σου και να υποχωρήσει η αϋπνία σου...Μακάρι, δηλαδή...
 
Εγώ πριν δέκα λεπτά έβαλα τη Μ-Φ για ύπνο και είπα να σου γράψω δυο λόγια. Είναι πολύ καλά το παιδάκι μας, αν και πρόσεξα πως κουράζεται εύκολα και συχνά μας λέει "είμαι τόσο κουρασμένη... θέλω να κοιμηθώ!". Το εννοεί, δεν προσποιείται.
 
Κατά τα άλλα είναι πάρα πολύ καλά, παίζει με όρεξη και συχνά τη βόλτα μας έξω στο απέραντο γρασίδι κάτω από τα τεράστια δέντρα και τη δροσιά τους. Από μέρα σε μέρα θα έρθει και το μεγάλο τρίκυκλο ποδηλατάκι που είναι για παιδία με ειδικές ανάγκες και θα βγαίνουμε έξω να ασκείται το παιδάκι μας, ακόμη πιο πολύ, ειδικά τώρα που ζέστη υποχώρησε για τα καλά  και ο καιρός είναι περίφημος, ιδανικός για το παιδάκι μας!
 
Λέμε αύριο να πάμε στο μολ να της πάρω κανένα φορεματάκι και άλλα καλοκαιρινά ρούχα, γιατί του τελευταίους μήνες μεγάλωσε απότομα και δεν έχει τίποτα! Τις προάλλες της πήρα μία δυο μπλούζες, παντελονάκια κι ένα νυχτκάκι, το οποίο της άρεσε τόσο πολύ που το φοράει συνέχεια στο σπίτι και κοιτάζεται στον καθρέφτη. Μου λέει "κοίτα μαμά, είμαι σαν κοριτσάκι!!!". 
 
Αργά το απόγευμα πέρασε και η κα Χάιδω απο δω να μας δει και μας έφερε, ως συνήθως, σπιτίσια γλυκά και ψωμί. Μιλήσαμε για το βιβλίο μας -της το είχα δώσει όταν ήρθε να μας δει την πρώτη φορά. Μου είπε πως αμέσως το διάβασε μονορούφι κι ότι βράδυ για να να κοιμηθεί πήρε χάπι... Μου είπε, ότι μόλις ηρεμήσει  θέλει να το συζητήσουμε... γιατί αν και μας γνωρίζει τόσον καιρό, δεν μπορουσε να φανταστεί τις δυσκολίες της αρρώστιας του παιδιού και ότι μας θαυμάζει που μετατρέψαμε την "απελπισία μας σε αγάγπη"! Α, περιμένει πώς και πως τη μετάφρασή του στα αγγλικά κι είπε πρώτα να τη δώσουμε στο γιατρό μας, μετά στο Τζιμ Άμπραχαμς κι έπειτα στη Μέγιο.

Κώστα μου, θα σου γράψω πάλι αργότερα, τρέχω στο παιδί γιατί με ζητάει μέσα στον ύπνο του... Πολλά φιλάκια, ψυχή μου!Δώσε στον παππού χαιρετίσματα και φιλιά και ρώτα τον τι θέλει να του στείλω... 
Μάκιααααααααααα
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: