Τετάρτη 25 Απριλίου 2007

Ενα φιλάκι κι ένα "γεια"

Ενα φιλί τραγουδιστό για το καλό μου
που έμεινε πίσω με άλλη αποστολή:

Ξεκινάμε, πάμε μακριά
σ’ άλλες χώρες, σ’ άγνωστα νερά
Στο μουράγιο μένεις μόνο εσύ
πάντα ο νους μου θα ’ναι στο νησί

Τώρα το πλοίο έχει σαλπάρει
κι από τα μάτια σβήνει η στεριά
Μες στα κατάρτια πετούνε οι γλάροι
κι εγώ σου λέω έχε γεια

Γύρω-γύρω η θάλασσα γυαλί
μα η σκέψις μου έγειρε θολή
Λάμπει ο ήλιος τώρα από ψηλά
στο μυαλό μου έρχονται πολλά

Τώρα το πλοίο έχει σαλπάρει
κι από τα μάτια σβήνει η στεριά
Μες στα κατάρτια πετούνε οι γλάροι
κι εγώ σου λέω έχε γεια

Πέλαγος θα σκίσω μακρινό
Θάλασσα θα βλέπω κι ουρανό
Μα η συντροφιά μου θα ’σαι εσύ
Πάντα ο νους μου θά ΄ναι στο νησί

--------------------------------------------


Γεια σε ολους σας κι ελπίζω
όταν θα τα ξαναπούμε
τα μάτια μας να δακρύζουν
μονάχα από χαρά!

Με αγάπη - Παράγραφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: