Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Ο ρόλος της οικογένειας στη στήριξη ατόμων με εγκεφαλοπάθειες: η περίπτωση της επιληψίας ( Η διάλεξη της 13ης Νομεβρίου)

1. Το κείμενο τής αρχικής εκτεταμένης διάλεξης (που είχε διάρκεια 55 λεπτά).












2. Το τελικό κείμενο τής διάλεξης που τελικώς εκφωνήθηκε (και είχε διάρκεια 35΄).
OIKOGENEIA K EPILHPSIA - SYNTOMH OMILIA

3. Η διάλεξη και η συζήτηση ηχογραφημένες από το ΡΙΚ. (Εκκρεμεί ακόμη.)


4. Η διάλεξη και η συζήτηση βιντεοσκοπημένες. Δείτε το "παράθυρο" πάνω δεξιά. 



Ευχαριστούμε πολύ,
Κώστας και Αντιγόνη

ΥΓ. Όλα τα παραπάνω σύντομα θα είναι διαθέσιμα και στο Ζηνώνειο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο, απ΄ όπου μπορεί να τα παραλαμβάνει το κοινό του, τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή.

9 σχόλια:

harrysmatic είπε...

Ισως η διαρκεια ειναι too much for casual reading,σε καποιαν φασιν εν παρακολουθησον την διαλεξιν..

Καλα νεα. Σe 26 μερες εχασα...15 κιλα...
Ξεφουσκωσα καπως ...

Τωρα μενουν αλλα...73 (!!!).
Θα γινω ανθρωπος (sic)...

harrysmatic είπε...

Εχω σκεφτει για ιδανικους χρονους...

Μια λαηβ διαλεξη πρεπει να διαρκει το μεγιστο 15 λεπτα.

Λιγα λογια & καλα...

Μπαμ-μπαμ...

paragrafos είπε...

Χάρρυ, λίγα κιλά παραπάνω, δεν βλάπτουν, αρκεί να τρώμε υγιεινά και να περπατάμε. Δες τους Αμερικανούς και τους Καναδούς: τόσο υπέρβαροι που θυμίζουν αρκούδες! Κι όμως, αν τους δεις να τρέχουν ή να χορεύουν, νομίζεις ότι είναι σχολιαρόπαιδα. Τους ζηλεύεις.

paragrafos είπε...

Για τις διαλέξεις:

Συνήθως έχουν όριο λέξεων και χρόνου. Σου λένε να έχει διάρκεια 45 λεπτών ή 35. Εμένα στην αρχή νόμιζα ότι μου είπαν 45 αλλά τελικά ήταν 35, οπότε έκοψα κάμποσα.

harrysmatic είπε...

Για το χρονο,μιλουσα θεωρητικα...

Για το παχος,ειμαι καθετος..

Οι χοντροι χωριζονται σε 2 κατηγοριες...

Τους καλοψυχους,που εχουν ασθενη θεληση & τους κακοψυχους που παχαινουν απο λαιμαργια,μοχθηρια,απληστια,βλεπε Βενιζελος..

Οι καλοι,να κοψουν το λαιμο τους να αδυνατισουν. Το σωμα τους δεν θ' αντεξει & θα αρρωστησουν,αργα η γρηγορα...

Οι κακοι,καλα να παθουν ,ο,τι τους συμβει..Το αξιζουν...
Θεια δικη ή ...φυσικη επιλογη...

Παντως,την σημερον ημερα,με τοσα μεσα,ειναι απαραδεκτο να υπαρχουν χοντροι. Οι ανδρες ιδιαιτερα
πρεπει να το βλεπουν εγωιστικα...

Μειονεκτουν σε σεξουαλικες επιδοσεις...

Κι οταν δεν μπορει ο χοντρος συζυγος,μπορει ο γυμνασμενος γειτονας...Φυσικη επιλογη...

" Τον αντρα μου τον αγαπω
τον γειτονα καλυτερα " ...

paragrafos είπε...

Α, ρε Χάρρυ, πολύ σκληρός για να μη γιάνεις!

harrysmatic είπε...

Αν ημουν σκληρος με τον εαυτο μου πρωτα,μαλλον θα απεφευγα ολο αυτο το βασανο.
Στερνη μου γνωση να σ' ειχα πρωτα.

Οσο ειναι κανεις νεος,αντεχει το παχος..
Μετα τα 40,πλακωνουσιν οι παρενεργειες...

Χρειαζεται αυτοπειθαρχεια...

Διαβασε το αρθρο για την επι στο Γκαρντιαν. Το λινκ της Σαρας δεν λειτουργει,αλλα θα το βρεις...

Ελπιδες απο παντου...

Maria Nefeli D είπε...

Μου λείψατε...

θελω να σας δω.. δεν ξερω αν μπορεσω τελικα.. ειμαι βαρια αρρωστη.. οχι γριππη... καταλαβαινεται...

θελω ομως να σας δω.. ΔΩ!! να παρω αγκαλια τη μικρη μου ηρωιδα, πριγκιπεσσα..

ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ... ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΗ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΩ... ΕΙΣΤΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ

ΜΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

paragrafos είπε...

Ο/Η harrysmatical είπε...


Διαβασε το αρθρο για την επι στο Γκαρντιαν. Το λινκ της Σαρας δεν λειτουργει,αλλα θα το βρεις...
-----------
Χάρρυ, το λινκ το έχουμε βρει και το έχουμε διαβάσει από την πρώτη στιγμή και ευχαριστούμε πολύ την Σάρα.

Δυστυχώς όμως όλα αυτές οι επιστημονικές ανακοινωσεις είναι για το μέλλον. Είναι πολύ μεγάλη η διαδρομή μέχρι να καταστεί εφαρμόσιμη στον άνθρωπο, κάτι που προέψυμε στο εργαστήριο.

Τις πιο πολλές φορές μάλιστα, οι εργαστηριακές επιτεύξεις, δημοσιεύονται για να ελκύσουν κεφάλαια που θα τις βοηθήσουν ώστε να καταστούν βατές στα χειρουργεία και στα νοσοκομεία.