Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

Φίλες και φίλοι,

Μπορείτε τώρα (κάνοντας κλικ στο λινκ που είναι στο τέλος) να παρακολουθήσετε μαγνητοσκοπημένη την παρουσίαση αποσπασμάτων από το λογοτεχνικό έργο τού Κωνσταντίνου Καλλίμαχου.
Οι ηθοποιοί, απόφοιτοι τής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν, Αντιγόνη Σταυροπούλου, Γιάννης Δερβενιώτης και Χριστίνα-Άρτεμις Παπατριανταφύλλου, ο Πολυχώρος "Πόλις" και ο συγγραφέας Θανάσης Τριαρίδης μου επιφύλαξαν μία μεγάλη έκπληξη και ύψιστη τιμή!
Επιτρέψτε μου να την μοιραστώ μαζί σας!
Ευγνώμων,
Κώστας Καλλίμαχος

 ΕΠΙΛΗΨΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ! on Vimeo





1 σχόλιο:

Aspeak είπε...

Θέλω να ευχαριστήσω τα cf loans που μου χορήγησαν επιχειρηματικά δάνεια για να χρηματοδοτήσω την επιχείρησή μου με ποσοστό 2% ετήσια απόδοση, είμαι τόσο ευγνώμων μετά από τόσα χρόνια που μπορώ τώρα να ξεκινήσω ξανά την επιχείρησή μου για να συνεχίσω να κινούμαι. Θα προτείνω σε οποιονδήποτε εδώ αναζητά προσωπικά δάνεια ή επιχειρηματικά δάνεια να επικοινωνήσει μαζί τους μέσω cfloans@cavernfunding.com / cf_loans@outlook.com


Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.