Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Στο βιβλίο τής Μαρίας Δημητρίου ΤΑΓΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡ-ΚΕΙΝΟ υπάρχει ένα παραποιημένο κείμενό μου


Προς τους κατά νόμον υπευθύνους τών ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΟΣΕΛΟΤΟΣ

Λευκωσία, 1η Ιανουαρίου 2015.



Κυρίες και κύριοι,

Στο βιβλίο τής Μαρίας-Νεφέλης Δημητρίου, ΤΑΓΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡ-ΚΕΙΝΟ, υπάρχει ένα παραποιημένο κείμενό μου.

Πρόκειται για το κείμενο με τίτλο "ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ" που βρίσκεται στις σελίδες 241-245.

Εγώ πράγματι, με ιμέλ μου, όταν μου το ζήτησε, επέτρεψα στη Μαρία-Νεφέλη "Με χαρά να δημοσιευτεί ένα από τα κείμενά μου".

Ποτέ μα ποτέ δεν τής έδωσα την άδεια να παραποιήσει, να αλλοιώσει, να διασκευάσει ή να οικειοποιηθεί τις οικογενειακές μου εμπειρίες αλλά και τις όποιες δεξιότητές μου. 

Εκείνη όμως δεν κατάλαβε ότι έπρεπε "να δημοσιεύσει ένα από τα κείμενά μου" γι΄ αυτό και παραχάραξε ένα κείμενό μου, βάζοντάς το στο βιβλίο της με άλλο τίτλο και με τον υπότιτλο "εμπνευσμένο από την οικογένειά Καλλιμάχου". Άλλο όμως η έμπνευση κι άλλο η αναδημοσίευση και ο σφετερισμός τού πόνου και του κόπου του άλλου.

Πρόκειται για παρανόηση, γι΄ αυτό και με κανέναν τρόπο δεν αποδίδω στη Μαρία δόλο, απάτη ή οτιδήποτε άλλο ποταπό. Με κανένα τρόπο δεν τής καταλογίζω οτιδήποτε. Απλώς απαιτώ την αποκατάσταση τής αλήθειας, διαφορετικά κινδυνεύω εγώ να κατηγορηθώ για λογοκλοπή!

Αν θέλετε να δείτε το πρωτότυπο κείμενό πηγαίνετε εδώ: http://parakeimena.blogspot.com.cy/2013/05/blog-post_30.html

Κυρίες και κύροι τών ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΟΣΕΛΟΤΟΣ, σας παρακαλώ θερμά, εδώ και τώρα, να αντικατασταθεί το παραποιημένο κείμενό μου με το πρωτότυπο, διατηρώντας τον αρχικό τίτλο, το ονοματεπώνυμό μου, την έκφραση, τη σύνταξη και τα λοιπά. 

Σε κάθε περίπτωση, σας παρακαλώ πολύ, μη διανοηθείτε να ξαναδημοσιεύσετε το χαλκευμένο κείμενό σε άλλη έκδοση τού εν λόγω βιβλίου.

Αυτή η παρεξήγηση προκάλεσε πολύ πόνο και στην οικογένειά μου και στην οικογένεια τής Μαρίας Δημητρίου και όσο πιο σύντομα λυθεί το ζήτημα, τόσο το καλύτερο για όλους μας.

Τα λάθη είναι ανθρώπινα.


Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά

Με εκτίμηση,
Κωνσταντίνος Καλλίμαχος, συγγραφέας-εκπαιδευτικός

τηλ 00357-22462252